♥ Prövning

På fredag har jag prövning i svenska b. Tills dess ska jag ha gjort 4 stora uppgifter och pluggat till ett prov jag ska ha då. Och jag har inte kommit långt alls. Jag orkar verkligen inte. Jag vill verkligen försöka göra nått men det bara går inte, sitter mest och tänker på annat. Allt är så förvirrande. Kan verkligen inte fokusera på skolarbeten just nu. Blää på skolan. Skönt att det är mindre än ett halvår innan jag slipper skiten för gott :D

Jag vet att jag har ballat ur totalt med bloggen. Den är inte intressant över huvud taget längre (om den någonsin vart det?) men jag ska försöka lägga mer tid och själ på den när jag kan börja tänka på annat igen. Även fast jag är helt säker på att jag förlorat nästan alla läsare vet jag inte om jag vågar vara 100 % jämt och säga allt jag tänker på.

Har funderat på att starta en ny blogg istället. Få en nystart. Där jag ska vara 100 % ärlig med ALLT. Vi får se hur det blir med det.

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag läser iaf(a)<33

2011-01-04 @ 20:41:23
URL: http://linnromell.blogg.se/
Postat av: Christoffer Andersson

Ne ingen ny blogg starta om på denna isället :) du e bäst! love yaa <3

2011-01-04 @ 21:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0