♥ Och vad finns i väskan ?

Jo det finns ..

 
2 ögonskuggs-paletter

4 mix, 1 mousse, 7 fasta & 4 flytande concealer

1 mousse, 2 tester, 1 fast, 1 claudia, 2 nivea, 2 maybelline & 4 MUS foundation

2 isadora, 4 rimmel, 1 MUS & 9 kubiss mineral foundation

3 kompakt, 1 MUS kompakt, 1 nivea, 1 isadora, 1 MUS lös puder & 4 solpuder

1 flytande primer, 2 highlighter & 1 highlighter penna  

1 MUS, 1 mineral, 2 stift, 1 creme, 4 fast rouge

3 MUS läppennor, 5 blandade läppennor & massa läppglans helt enkelt

Blandade läppstift bl.a MUS & Yves Rocher

2 Loreal (ena WaterProof), 2 maybelline XXL, 1 maybelinne stiletto, 1 maxfactor false lash effect, 3 masterpiece max, 2 masterpiece (grå + rosa), 1 dior, 1 lila, 1 dubbel (grå + serum), 6 blandade mascara

2 loreal flytande, 2 svarta flytande, 6 flytande viva la diva, 4 brynpennor, massa blandade eyeliner & kajal

5 depend ögonfransar, 1 paket MUS ögonfransrad, 1 MUS lösögonfranssax, 1 MUS franslimm, 3 blandade franslimm, 1 par använda fransar

4 claudia, 2 glitter, 3 eyedust, 2 viva la diva lös ögonskugga

Blandad blå och grön ögonskugga

Blandad brun och röd ögonskugga

Blandad rosa och lila ögonskugga

Blandade ögonskuggor

Penslar, svampar & verktyg

Penselväskan


Det värsta av allt är att jag har fler saker, bara att jag inte har super koll på dom så dom ligger i någon låda någonstans hahaha ;P


Kommentarer
Postat av: Linn

haha vafaan, inte ens jag skulle kunna samla ihop så mycket^^ När jag börjar få "för mycket" än vad jag kan hålla reda på så slänger jag massa><

2011-01-31 @ 23:05:37
URL: http://linnromell.blogg.se/
Postat av: Freddi :)

Hur i helvete har du lyckats få ihop så mkt :O

2011-02-03 @ 18:23:21
Postat av: Christoffer Andersson

Jasså du hitta lös ögonfransarna!

2011-02-04 @ 19:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0