♥ 10-01-11

Idag har jag och Christoffer 8 månader tillsammans, och då tvingar jag ju givetvis med att han till gbg för att leta efter zara butiker där. Mo-ha-ha. Har man tur kanske någon inte sett den och det finns en kvar till lilla mig. Blink-Blink. Känner mig som en hemsk flickvän, men han får ändå som han vill när vi kommer hem. Då ska det badas badkar och sen drickas varm choklad framför en go film. Låter toppen. Älskar honom mest ! :) ♥



Vår första pussbild :) snart 7 månader sedan nu. Gud så fort tiden går!


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

På Ikea faktiskt :D men tror de finns lite överallt, äkta och oäkta :)

2011-01-10 @ 12:35:10
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0