♥ Har inget vettigt att säga, så här kommer en lista

1. Fullständiga namn: Linn Josefina Romell
2. Ålder: 18
3. Vart bor du: Utanför Göteborg
4: Bor tillsammans med: mamma, pappa, min bror, min pojkvän och mina djur
5. Husdjur: 3 degusar och 2 kaniner
6. När är du född: 6 juni 1992
7. Vilket år tar du studenten: 2011
8. Har du många vänner: få nära många ytligt bekanta
9. Hur många har du kysst: 15 st
10. Hur många har varit otrogna mot dig: 1 person
11. Vem saknar du: många
12. Har du pojk/flickvän: aa
13. Vem fick du senast sms ifårn och vad stod det: Casper
Favorit
14. Film: Ratatouille
15. Låt: Too much love will kill you - Queen
16. Mat: Stjerneskud (dansk maträtt)
17. Dryck: pepsi max och oboy
18. Färg: brunt, beige,vitt,persika och blå
19. Tv-serie: how i met your mother och the walking dead
20. Stad: Prag
21. Land: Danmark
22. Ämne i skolan: Historia
Senaste
23. Personen du tänkt på: Casper
24. Gången du spydde: ...
25. Gången du grät: imorse
26. Pizzan du år: förra helgen
27. Gången du duschade: imorse
Vad
28. Hunde eller katt: katt
29. Ut och festa eller mys hemma: båda
30. Singel eller upptagen: upptagen
31. Pussas eller kramas: båda^^
32. Har du blåa eller bruna ögon: blåa:)
33. Choklad eller lakrits: choklad!
34. Älska eller älskas: det ena utesluter inte det andra?
Antal
35. Pojk/flickvänner du haft: 1 seriös
36. Gånger du haft minnesluckor: varje gång jag är full><
37. Gånger du varit hög: ingen, jag skulle aldrig vara så jävla dum i huvet
38. Gånger ditt hjärta brustit: många, jag har slutat ränka
39. Personer du har sovit brevid: massor!
40. Personer du saknar just nu: vet inte, en del
Allmänt
1. Fullständiga namn: Amanda Maria Näsholm Ahlberg
2. Ålder: 18
3. Vart bor du: Kungsbacka (tillfälligt; onsala)
4: Bor tillsammans med: Min pojkväns familj (tillfälligt)
5. Husdjur: None
6. När är du född: 25e november 1992
7. Vilket år tar du studenten: 2011
8. Har du många vänner: Tillräckligt många
9. Hur många har du kysst: Har ingen aning :|
10. Hur många har varit otrogna mot dig: Ingen jag vet om
11. Vem saknar du: Min bror
12. Har du pojk/flickvän: Japp
13. Vem fick du senast sms ifårn och vad stod det: Vet inte, har ingen telefon för tillfället


Favorit
14. Film: Mumien-triologin tror jag
15. Låt: Just nu är det Pink - Fuckin' Perfect
16. Mat: Oxfile med hasselbakspotatis
17. Dryck: Coca Cola
18. Färg: Neutrala (ex. vit, beige, brun, ljusrosa)
19. Tv-serie: Supernatural, Vampire Diaries & Solsidan
20. Stad: Ingen aning
21. Land: Ingen aning
22. Ämne i skolan: Engelska


Senaste
23. Personen du tänkt på: Mig?
24. Gången du spydde: Vet inte
25. Gången du grät: Nån dag sedan
26. Pizzan du åt: Delade en Hawaii med Christoffer i fredags
27. Gången du duschade: Ska göra det nu


Vad
28. Hund eller katt: Båda
29. Ut och festa eller mys hemma: Beror på tillfället
30. Singel eller upptagen: Finns fördelar och nackdelar med båda, men tar nog upptagen
31. Pussas eller kramas: Båda
32. Har du blåa eller bruna ögon: Inget av dera. Gröna faktiskt
33. Choklad eller lakrits: Choklad men lakrits ligger på en stark andraplats
34. Älska eller älskas: Båda?


Antal
35. Pojk/flickvänner du haft: 5 jag kommer ihåg
36. Gånger du haft minnesluckor: Glömmer saker direkt efter jag fått reda på dom typ, så rätt ofta
37. Gånger du varit hög: Aldrig
38. Gånger ditt hjärta brustit: Vet faktiskt inte....
39. Personer du har sovit brevid: Låååång lista
40. Personer du saknar just nu: 1

Kommentarer
Postat av: Linn

;)

2011-02-20 @ 17:41:44
URL: http://linnromell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0