♥ Alla hjärtans dag

Dagen som folk antingen hatar eller älskar. Personligen bryr jag mig inte så mycket. Bortsett från att man får presenter. Jag ÄLSKAR presenter :D Idag fick jag en fin beige kofta från min älskling. Tack Tack Tack ! Imorn ska vi gå på bio i gbg, ska se på love and other drugs. Egentligen skulle vi se the town, men den gick för sent så vi skulle inte komma hem i sånna fall, sugit. Aja, snart ska vi se på paranormal activity 2 och sen sussa sött, hoppas ni hade en trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: Linn

SV: Man sitter och lyssnar och testar massa av deras produkter och har det mys^^ Man måste inte köpa når och själva tanken är att göra reklam för det men få folk att testa produkterna innan så att man vet vad man köper osv:)<33

2011-02-15 @ 00:04:27
URL: http://linnromell.blogg.se/
Postat av: Linn

SV: haha visst om du vill ha dem så, men jag har ingenting med det att göra om du får canser eller nåt^^

2011-02-15 @ 19:40:05
URL: http://linnromell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0