♥ Wednesday

Jag är inte på humör idag, inte nån stans. Inget kan göra mig glad idag, inget. Vet inte riktigt varför det är såhär men orkar inte tänka mer på det. Eller jo det vet jag nog, men om det är det så är det bara patetiskt så jag låtsas jag inte vet så länge. Christoffer sov här i natt, han åkte för nån minut sedan. Han är fin han, försöker göra allt bättre även fast han inte ens vet vad det handlar om. Snäll kille! Idag kommer Michelle till salongen och jag ska färga hennes hår. Förhoppningsvis blir jag på liiite bättre humör av att åka in till gbg och kolla klänningar sen, MEN det kan bli rena katastrofen med om jag inser att jag är för fet för allt. Helt enkelt inte min dag idag !

Kommentarer
Postat av: christoffer andersson

Va? fan:(

2010-09-30 @ 22:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0