♥ Onsdag

Idag har varit en väldigt virrig och rätt långsam dag.
Imorse började det med att Pernilla skulle rulla upp mitt hår på sploar så att jag skulle få en marily monroe liknande frisyr. Det blev allt utom bra kan jag lova. Men nu vet jag hur jag kommer se ut när jag är åttiofyllda så tack för det i alla fall P, haha. Sen på engelskan fick vi se på youtube-klipp om Barack Obama, var det verkligen nödvändigt undrar jag ? Efter det hade jag matte b, den enda i min klass som har det. Haha, jag går med tvåorna bara för att jag egentligen skulle läst kursen förra året men jag hoppade av den då för att det var så seg. Men det gick rätt bra för mig på matten idsag även fast jag inte pluggat matte på länge. Synd bara att jag kom i en klass där alla heter smartass i mellannamn men aja är man medelmåtta så är man.

Efter skolan drog jag in mot stan för att träffa min pojk, jag åt på donken och sen drog vi hem till mig i typ fem minuter. För sen skulle jag hålla i fikaförsäljningen på brorsans fotbollsmatch. Långtråkigt men barnen är ju så söta så man bara måste lee när man kollar på dom :D

Nu är klockan kvart över åtta och jag ska snart packa väskan för att dra till mitt hjärta. Ska sova där ikväll. Vi kan helt enkelt inte sova utan varandra, haha. Men det är mys :) Hoppas ni får en fortsatt bra Onsdag alla :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0