♥ Nytt är nyttigt

Som sagt, jag kräver ju alltid förändringar och jag har nu bestämt mig för att jag ska börja sjunga och måla seriöst. Jag har alltid gjort det lite sådär tafatt men nu blir det på riktigt. Ska försöka lära mig spela på guran och sjunga egna sånger. Och samtidigt träna på tecknandet lite grann, vilket jag inte gjort på flera år nu. Det här ska bli kul.

Och nu är det självklart så att jag redan kan detta någorlunda, det är inte så att jag börjar från noll utan jag har faktiskt förmåga att sjunga, skriva och måla väldigt vackert. Så tro inte något annat. Haha !

Puss på er solstrålar :*

Kommentarer
Postat av: christoffer andersson

Haha du e jävligt bra på att sjunga :)

2010-09-22 @ 19:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0