♥ Nervös

Ååh, jag är jättenervös just nu. Känns som att tiden går jättelångsamt för att jag bara sitter här och gör ingenting. Christoffer ska berätta för sin mamma idag. Och jag är verkligen nervös för vad hon har att säga om detta. Han har sagt att han ska höra av sig efter snacket men jag kan knappt vänta redan nu och han har inte ens hunnit hem än haha. Om jag känner mig själv rätt kommer jag lyckas smsa "vad sa hon?", "har du sagt det än?" eller "????" x-antal gånger innan han ens hunnit yttra sig om det. Haha, men jag är ju som jag är. Ska verkligen försöka vara lugn denna gången. Det är viktigt!

Nu funderar jag på om jag ska kolla på en film eller om jag ska kika runt lite på nätet. Hmmm, vi får se hur det blir. Jag har i alla fall lyckats boka tid med syven på Tisdag och det ser jag framemot att höra vad han har att säga. Hoppas på det bästa. Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0