♥ Förträngda minnen

Ibland kan jag bli fascinerad av helt alldagliga saker, sånt de flesta tar för givet för det bara finns där. haha, jag är konstig jag vet. Men just nu har jag kommit in i en period där jag tycker det är cool att en doft, en låt eller en plats kan få en att komma ihåg något som man egentligen förträngt. Som för nån dag sedan hörde jag en låt som jag inte lyssnat på på länge, en låt som jag bokstavligt talat knarkade under micke-&-roman-tiden. Och när jag hörde den så satt jag helt plötsligt i min bil på väg upp till norrland, med iPoden på högsta volym och jag kommer ihåg precis hur allt såg ut då, vad vi åkte förbi etc. Jag blir så fascinerat av det. Att minnen bara kan komma upp sådär, helt random bara på grund av en låt liksom.. Cool or what !? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0