♥ fanfanfan

Jag trodde inte att det skulle vara såhär jobbigt. Eftersom jag typ inte reagerat så mycket på det under veckan. Men nu, idag, inser jag att detta är verkligheten, att jag inte lever ett lätt liv med lätta val..

Magen krampar och jag känner ingen som helst lust att gå upp ur sängen ens. det är 2 timmar kvar. 1 h 58 m 17 s. För att vara exakt. Jag vet att detta inte är vad jag vill utan vad alla andra vill. fan. Orkar inte detta. Christoffer är tydligen sur på mig med. Vilket får mig att tvivla ännu mer på detta. blä.

Kommentarer
Postat av: emma johansson

Darling, du vet att jag finns här! <3

2010-09-20 @ 09:02:28
Postat av: amanda

jag vet, och jag älskar dig för det hjärtat ! <3

2010-09-20 @ 13:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0