♥ CRUSH

Nu tänkte jag ge lite tips på några bra produkter från det svenska märket Grazette of Sweden och deras kollektion CRUSH. Alla produkterna har jag använt själv så jag vet hur dom funkar. CRUSH serien är inriktad på att dofta gott, vilket man verkligen märker när man använder produkterna. Det luktar underbart och doften håller i sig, om man inte stoppar nått annat illaluktande som spray över håret vill säga ;)

1. Schampo -  Ett bra och 'mysigt' schampo som löddrar bra och har en doft av vattenmelon, det luktar gudomligt !
5. Rough wax - Ett hårt wax som är lätt att leka med i håret efter att man värmt det i händerna. Perfekt till 'spikiga' frisyrer. Luktar gott (kan inte säga exakt hur den luktar nu eftersom jag är förkyld, haha)
6. Wonder mask - En otroligt bra inpackning, som vårdar håret och ger det mycket glans. Även den luktar gudomligt gott. 
33. Daily balm - Det bästa leave in balsam jag någonsin testat, det luktar gott, håret skiner efteråt och det hjälper faktiskt mot frizzigt hår. 
55. White wax - Ett mjukt wax som är lätt att arbeta med. För en lite 'mjukare' känsla. Luktar päronsplitt/piggelin.
                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0