♥ 19.32

Man får inte alltid som man vill, men det är helt enkelt något man får leva med. Istället för att klaga eller gräva ner sig i djup ånger borde man försöka se det från den ljusa sidan. Och det är lättare sagt än gjort det vet jag, men det borde vara mer som tänker på det sättet istället för så många som bara ger upp. Jag påstår inte att det inte är okej att ge upp, det är ens eget val. Men jag har också suttit med skit upp till öronen och tyckt att allt kan fara åt helvete och att jag inte orkar. Men jag lyckades ta mig ur det för jag försökte, och trodde på mig själv. Just nu har jag en liknande känsla igen, MEN jag försöker tänka positivt. Jag försöker verkligen. Bara jag vet att jag gav det mitt bästa, så får det gå hur som helst. Sånt är livet.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0