♥ Who says I can't get stoned ?

Christoffer åkte nyss hem, han har vart här några timmar. Vi har inte gjort så mycket, som vanligt. Mest myst :)
Kom på att jag inte berättade vad vi gjorde igår så tänkte att jag kunde skriva lite om det nu, hehe.

Först gick vi på Café Kharma och tog var sin baugette, jag drack varm choklad och han drack cola, efter det köpte vi en hallonpaj som vi delade på. Vi satt där och var allmänt djupa och pratade om allt från framtiden till tomma krukor med lite kaffebönor i. Efter fikat gick vi till hemköp och köpte oss en rejäl godispåse. Och för att få bättre samvete tog vi en jättelång promenad genom Kungsbackas bakre sida. När vi kom hem åt vi en god middag med kött och ungsrostade rotfrukter (potatis, morötter, broccoli etc). Sen gick vi upp och mös lite på mitt rum tills han tog sista bussen hem. Riktigt mysig dag måste jag säga. Och bäst av allt så var det han som betalade allt, min sorts kille det där ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0