♥ Onsdag

Klippte mamma idag. Det blev mycket kortare än tänkt, bara för att jag råkade klippa ett litet fel. GAAH, hatar sånt. Men aja hon blev fin i alla fall. Och imorn ska jag färga hennes hår rött :D

Fick min resersättning från skolan idag med (för praktiken på torsdagarana) eller ah, jag fick ett busskort som dom ska fylla på lite då och då. Jag trodde jag skulle få ett skolkort, men nej. Men aja, bättre än att jag betalar.

Just nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik. Ska alldeles strax skriva det sista på engelskaarbetet och skicka in det (första gången på flera veckor nu som jag lämnar in i tid !? YAY ME) Och sen blir det färga mammas fransar och min utväxt. Gjorde ju aldrig det i måndags -.-'

Ha en fortsatt bra dag :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0