♥ Ingen dag är den andra lik

Jag har äntligen lärt mig använda min egen spotify så nu sitter jag och dunkar musik på högsta volym. Av någon anledning känns det som att livet leker. Tror det är för att jag lever i min fantasivärld just nu, haha. Jag är så glad att jag har mina vänner och Christoffer. Jag älskar verkligen honom, jag skulle inte klara en sekund utan honom tror jag. Jag menar utan honom, vem hade hållt min hand när jag ska gå genom en mörk skog, vem hade kunnat lugna ner mig med en varm lång kram, viskandes i mitt öra att att kommer att bli bra? Ingen tror jag. Jag vet inte vart jag ska ta vägen när du inte är med mig. VI är kärlek.


Kommentarer
Postat av: christoffer andersson

Du är värd allt de fina jag ger dig och massa mer!

2010-10-04 @ 23:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0