♥ Höst

Nu känns det verkligen att hösten är här, det var riktigt kallt imorse och dimman låg längs med gatorna. Personligen tycker jag att det är riktigt vackert, och fattar inte varför jag aldrig tar kort på det. Skulle bli gudomliga bilder! Men nog om det.

Nu när jag äntligen insett att hösten är här känner jag att man måste bli lite höstfin. Och vad är inte bättre än en helt ny frisyr, typ inget :D Jag har bestämt mig för att hålla mig svarthårig ett bra tag till. Men jag känner mig verkligen obekväm i detta korta håret. Så strax ska det skickas ett lite mail till B så att hon kan komma med hårförlängningarna så jag kan klämma och känna på dom. Gud så fint det kommer bli, jag älskar verkligen långt hår och nu är det äntligen min tur igen :D Tills dess ska jag färga fransar och bryn svarta så att jag ser mer naturlig ut. YES. Bra början på hösten tycker jag !!

Ps. Jag SKA fixa designen snart, jag ska bara orka ta några bilder först haha :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0