♥ Fira Mattias

Eftersom Mattias (Christoffers äldsta bror) fyller år imorgon ska familjen Andersson fira honom idag, och eftersom Constance ville att jag skulle vara med så är jag det. Vill inte riktigt tränga mig på annars. Men nu är det så att jag har inget smink, inga snyggare kläder eller ens parfym med mig eftersom jag trodde att jag skulle hinna hem innan. Så nu sitter jag i mina svarta leggins som jag haft i 3 dar nu och en tröja som jag hittade här, som jag tydligen glömt. Jag har håret uppsatt i en äcklig toffs och det enda jag har gjort något åt är andedräkten. Jag har ju tvättat mig med, men känns trevligare med parfym och sånt ju. Hoppas han inte tar allt för illa upp, haha.

Fan jag måste verkligen skaffa ett litet nödkitt med extra saker som jag kan ha här hos Christoffer, om detta skulle hända igen. När fyller Marcus år liksom o.O

Kommentarer
Postat av: Linn

sånt kitt har jag hos Casper^^ superbra ju

2010-10-17 @ 17:06:46
URL: http://linnromell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0