♥ Farligt med sport

Fick nyss ett samtal från morsan att dom sitter på sjukhuset i Göteborg. Tydligen har någon ungjävel trampat min bror rätt i magen under tiden han låg ner under fotbollsmatchen. Så nu sitter dom och väntar på besked. Jag lovar att jag slår den ungen gul och blå om det visar sig att han klev på honom medvetet, då jävlar! Han verkade okej i alla fall, men han ville åka hem nu. Inte så konstigt eftersom dom suttit där några timmar. Tyckte väl att det tog lång tid för dom att komma hem. Inte ofta man åker halv 10 på morgonen och inte ens är hemma halv 7 när man bara ska spela 4 matcher.

Det är som jag alltid sagt, det är farligt med sport!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0