♥ Chailatte

Sitter i min säng och dricker chailatte. Den "juliga" och mysiga smaken passar perfekt nu när vintern snart är här. Det är en dryck jag aldrig skulle klarat mig utan under vintern. Förstår mig ärligt talat inte på dom som dricker den på sommarn dock, menmen Sverige är fortfarande ett fritt land. 

Idag har jag vart på skolan. Började 8.30 slutade 16.00. Jobbigt, hatar verkligen sånna långa skoldagar. Men idag var det lite annorlunda. Jag fick en enorm håltimma mitt i allt, så jag hade bara två lektioner egentligen. På morgonen hade vi uppsättningsprov, det gick väl rätt bra antar jag. Klarade det på 45 minuter när målet var en timma. Det var rätt chill faktiskt, hehe :) 

Vi fick sluta 11 och sen lysckades Angelica övertala Hannah om att vi som redan gjort engelskatalet inte skulle behöva stanna kvar idag. Och då fick jag typ 4 timmars håltimma. Under den tiden satt jag som sagt med P i typ 2 timmar. Och så var jag ute och kollade på Jack när han rökte typ haha. Fick veta att han tänkte vara Barack Obama på Halloween, lät ju ... annorlunda? haha :)

På.tal.om Jack ska jag passa på att gratta honom ännu en gång, denna gången genom bloggen. Min lilla Jackiiiee har skaffat sig en flickvän, aaaw cuutiiiiee. Thihi ;)

Vid 3-tiden hade jag mattelektion, med 4 pers. Det var ju, ah trevligt ? Alla andra var tydligen på gymnasiemässan. Själv så är jag jävligt glad att jag slipper den i år. Vi tvingades vara där både i ettan och tvåan bara för att vi var de enda frisörerna som fans just då och sen i tvåan för vi visste mer än 1'orna. Men nu slapp vi, YES.

Efter skolan drog jag in till Lindome för att heja på dom på min nya praktikplats. Det gick la bra, men fyfan vad tråkigt Lindome är. Typ helt grått och trist, och ja bara hemskt! Jag har bara vart där en gång innan. Och det var när jag och Michelle var på fest där. Och det var trevligt. Eller vad säger du Mich ;) "everybody's falling down down down" haha.

Men nu ska jag återgå till mitt slappande (även fast jag egentligen borde plugga till matteprovet som jag har på fredag..)

Puss på er :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0