♥ Torsdag

Idag har jag vart riktigt jävla trött på allt och alla, men så kan det vara ibland..
Det blev inget gym eftersom Emma Pemma har benhinnefalmatianpovdsjvk,masjbvjddn (vet inte hur det stavas, och orkar inte kolla upp det). Istället träffade jag Sofia och även Sara på kungsmässan. Det visade sig att Emma var där med så vi gick och tog en macka och pratade massa, precis som vanligt haha. Emma är en av de få människor jag verkligen kan vara mig själv med och hon är så jävla lätt att prata med. Älskar henne massa ! Puss på dig babe !

Men nu har jag riktigt jävla ont i huvudet så nu måste jag nog gå och lägga mig. (ja jag vet att klockan bara är kvart över 8 men ändå)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0