♥ Sovdags strax

Nu medans Christoffer är på toa tänkte jag upptadetar lite fort.
Christoffer kom till mig runt 6-tiden och då gick vi och köpte godis och hyrde film. Första harry potter filmen för att vara exakt. Men efter halva filmen, byttes det till 4an för att kolla parlamentet och sen när det var slut var jag inte lika intresserad av filmen längre, så får se till att se den imorn istället.

Men nu ska jag mysa med min älskling som jag inte sett på 5 dagar nu, och jag ska få ljuvlig massage. Tackar gud för detta! Min rygg behöver verkligen Christoffers händer, ärligt talat. Har knappt kunnat röra mig nu de dagarna han vart borta. Som ni hör får jag massage väldigt ofta (A) Men så är det när man har kanske världens bästa pojkvän :)

Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0