♥ Onsdag

Idag har jag ingen bra dag, varken fysiskt eller psykiskt. Har enormt ont i huvudet och magen skriker, jag äter men inget händer. Och inte nog med det kan jag inte sluta hosta, är kruttorr i halsen! Och psykiskt sätt mår jag bara inte bra, försöker göra saker som vanligtvis får mig på bättre humör men det funkar inget vidare.

Jag lyckades iaf gå på 3 av 5 lektioner idag. Mer än hälften ! Är riktigt stolt över mig själv faktiskt. Att jag ens orkade de 3 första har jag fortfarande svårt att förstå.

Imorn är det praktik och jag vet att jag inte orkar gå, men jag kan ju inte sitta ute i kylan hela dagen heller. Så det slutar säkert med att jag går ändå. Sjukt svårt att vara trevlig och social när man mår piss men aja... Får väl försöka.

Det är bara 8 dagar kvar tills jag fyller 18, får försöka se fram emot det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0