♥ Klar

Äntligen klar med inbjudningarna, och vad tog det? typ två timmar. När jag väl lyckats hitta allas adresser var jag så jävla trött på allt så jag kan inte direkt lova att de fick en vacker text i inbjudningarna haha. Men men, bättre än inget.

Däremot vet jag inte om jag ens vill att dom ska komma..Känns liksom fel..
Att träffa min faster, som jag aldrig träffar medvetet utan bara stöter på eftersom vi bor i samma stad. Min far som kommer ha med sig sina barn som jag aldrig ens träffat & och sist men absolut inte minst; min farmor. Alkoholisten med den läskiga häxrösten. Jag svär att jag vart rädd för henne ända sen jag var liten. Hon låter verkligen som en av häxorna från alla gamla filmer man sett typ, hon har den perfekta rösten för att spela in en sån film. Undra om hon gjort det, hmmm..

Nej men seriöst, det hela känns rent av .. skrämmande? Blää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0