♥ Kallt Kallt Kallt

Imorse när jag skulle gå till skolan såg jag att det snöade, så mysigt ... NÄR MAN ÄR INNE! Annars hatar jag snö, det är bara KALLT BLÖTT och allmänt ÄCKLIGT. Haha, så nej jag tänker inte vara som alla andra och säga "IIIIIIIHHHH, snöööö. ååååh vad mysigt gud så kul. jag har längtat!" För jag har då fan inte väntat på att aldrig kunna ha snygga skor, för face it, snygga skor är inte vattentäta eller tillräckligt varma !! Usch. Jag vill verkligen inte gå ut nu. Inte förnsen all snö och slask är borta. Det finns bara en gång snö är okej, och det är när det finns mycket "hård" snö, utan slask och massa sol. Så man kan åka skidor! Då jävlar ser ni mig ute lekandes i snön. Aldrig annars. Haha.

Puss :*
              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0