♥ Idag

Idag lyckades jag vara på hela praktiken utan att flippa totalt och dra nån snyft historia för att gå hem. Jag lyckades fanimej vara kvar hela dagen. Ett trevligt bevis på att mitt liv är på väg tillbaks till dess topp ! Jag har gjort så mycket idag att jag inte tänkt på att jag mått "lite sämre" (vill inte säga att jag mår dåligt, för idag var det inte så illa)

Jag har bland annat tejpat löshår, torkat av produkthyllorna, kollat på klippningar&färg som mina handledare gjort & färgat min första kund på salongen !! (som jag inte tagit med själv då, vill säga). Fick slinga Lindas vän Fredrik, sjukt snäll kille asså. Och jag är rätt säker på att han flörtade lite med. Får en att må lite bra när en 25+ flörtar lite med en, haha.

Det blev slingor i hätta, med 9% blekning. Mindre & tunnare slingor på sidorna och vissa lite tjockare uppe på huvudet. 10 minuter i värme. Och sen silverschampo i 5 minuter. Torka, fixera. Och voila ! Snygg kille. Blev as bra och han vart as nöjd, så trevligt med nöjda kunder. Det värmer hjärtat lite extra :)

Det blev ingen före bild, för smarta jag kom på att jag kanske skulle ta kort på det hela liiite för sent, så ni får nöja er med dessa bilder ;)
(FÖRLÅT FÖR DÅLIGA BILDER) Älska sista bilden, känns lite paparazzi över den haha xD






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0