♥ Idag

Idag, i korta drag.
Christoffer missar bussen och kommer försent till skolan. Jag gör goda scones till frukost som jag äter framför ett CSI avsnitt. Jag sitter med en djävulsk huvudvärk och funderar på att skita i skolan men går i alla fall. Jag kommer till skolan och får veta att historian är inställd. Jag bli irriterad och går hem, kollar på 2 CSI avsnitt till. Jag går tillbaks till skolan för att ha estetisk verksamhet. Jag sitter på lektionen men gör allt annat än arbetar. Bland annat kollar på smyckes & klädhemsidor. Samt sitter med en enorm smärta i högra höften samt revbenen. Uthärdade tills jag äntligen kunde gå hem, 10 minuter innan vi ens slutade.

Nu sitter jag hemma och lyssnar på musik, och nästan dör av smärtan jag har just nu. Jag vet inte vad som är problemet med det gör så sjukt ont i huvudet+höften+revbenen+ryggen+magen. SJUKT ONT! Jag vill börja städa mitt rum, men jag kan knappt röra mig. Jag får försöka göra lite i alla fall. Förhoppningsvis försvinner smärtan snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0