♥ Hårförlängnings kurs

Idag kom det en tjej (kvinna?) till skolan för att prata om olika löshår. Och då berättade hon att man kunde gå kurser hos dom om man ville lära sig att sätta fast hårförlängning. Innan hon ens sa hur mycket kursen skulle kosta var jag säker på att jag skulle ta den ! Och självklart ska jag det, hur kul som helst ju. Ringde till mamma direkt och berättade om detta, och hon betalar. Ska tydligen bli en sen julklapp eller nått, men aja jag är nöjd. För jag ska lära mig hur man sätter i löshår på 3 olika sätt. TRE. Och det bästa? - Är det kostar bara 2000 kronor !? När man är färdigutbildad kostar det 4000 för EN kurs. Och jag får TRE kurser för halva priser av en. Hur jävla bra som helst! Så idag är jag glad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0