♥ Ensam I Mörkret - UPDATE

Gud så snälla Matte & Nathalie är, jag har fått sitta med dom fram tills nu. Nu ska dom ut och bada och jag känner inte riktigt för att hänga med så jag stannar inne. Men kul har det vart, jag trodde nog aldrig att jag skulle sitta bredvid 6 (någorlunda) vuxna människor som sitter och lyssnar på barnprogramsintron och sjunger med. Helt underbart !

Sitter och smuttar på ett glas jordgubbsvin som jag och Nathalie fick av Connie för att "vi är tillsammans med hennes söner" haha, so go är hon. Mysig mamma ! Nu tänkte jag försöka hålla mig vaken tills Christoffer och David dyker upp, men vem vet när det blir. Jag hinner förmodligen somna, haha.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0