♥ Det bästa jag gjort på länge !

Förra måndagen, den 1'a november gick jag och förlängde mina fransar. Jag fick det som tidig födelsedagspresent av mamma. Och jag säger bara TACK TACK TACK. Det är det bästa jag gjort, ärligt ! Det är riktigt snyggt och man behöver inte använda mascara ! Vilket är as bra för mig som jämt somnar med mascaran på och sedan gnuggar bort hälften av fransarna på morgonen. Det finns dock en negativ sak med det. Det kostar JÄVLIGT mycket att göra. Tror hon sa att det låg på typ 1000 spänn. Och om man vill behålla dom så får man betala 300 var tredje vecka. Men för min del är det värt det !

Jag lägger nog upp en bild på dom sedan så ni får se :)

Kommentarer
Postat av: Freeedddii :)

Hallå??! har du inte insett att man vill se resultatet också! Mer bilder unga dam!

2010-11-09 @ 20:02:22
URL: http://fredrikplusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0