♥ 6 månader idag

Idag har jag och hjärtat vart på bio. Vi såg Due Date, så jävla klockren film. Den kommer jag lätt se igen, haha! Jag rekomenderar den starkt för er med bra humor ;) Efter filmen åt vi på donken. Glamoröst I know ! Haha, vill egentligen skriva ett gulligt litet inlägg om hur mycket jag älskar mitt lilla gullegryn men det får bli en annan dag för jag håller på att somna nu o.O

Imorn ska jag på praktik, boooriiiing. Men efter det blir det gymmet med Emma! Ska bli så jävla gött att börja träna igen och tänka mer på vad man äter. Eller äter och äter, de kommande veckorna kommer jag mest leva på pulver, men ändå ;)  

En stor blöt godnatt puss till er alla :*


Kommentarer
Postat av: Sofia

guuh vad tiden går fort! känns som det var igår du och Christoffer träffades ju o: Ni är för söta

Grattis till er!

2010-11-10 @ 23:13:36
URL: http://aartstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0