♥ 16.11.10

Precis som vanligt när jag är superduper stressad har jag fått munsår. På underläppen, vackert! Har ingen munsårsalva hemma heller så får vänta tills imorn. Får gå och köpa en på lunchrasten eller nått. Gött att apoteket ligger typ 10 meter från skolan, hehe. Vet inte om det bara är jag kanske, men jag tycker att munsår är oerhört motbjudande. Känns smutsigt, äckligt och allmänt ofräscht. Bläää.

Idag MÅSTE jag städa klart (Och nej, jag är inte klar än. Och ja, jag vet att jag har sagt att jag ska städa i flera veckor nu. Men sån är jag!)

Men innan det funderar jag på att ta ett långt varmt avslappnande bad, det behövs. Ska gå och tappa upp lite vatten nu faktiskt !

Hoppas ni får en fortsatt trevlig Tisdag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0