♥ 02.11.10

Idag kom Anna hit så klippte jag hennes hår. Det fick jag 200 riksdaler för och vad gör jag med dom pengarna, jo jag spenderar dom direkt! Fast för första gången någonsin på någon annan än mig själv :O Ni hörde rätt! Istället köpte jag en liten present till mitt lilla hjärta. Hoppas han bli glad över det :) Kändes riktigt bra att köpa något till någon annan för en gångs skull men det kommer inte hända igen på länge haha. Annars har jag vart med Andrea idag, vi gick runt på stan lite för att leta efter kläder hon ska ha på Halloweenfesten. Till slut köpte hon en bunny-outfit. Haha, kommer bli hett måntro ;)
Nu ska jag packa lite och äta innan jag hoppar på bussen till Christoffer och hans små dvärgar (David & Casper) haha :)

Ha det bra, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0