♥ Jaha

Jag blir så sjukt trött ibland. Man tror att när man är en familj och alla bor tillsammans att man ska äta allihop tillsammans. Men inte längre verkar det som. Gick ner för att jag var as hungrig så ser man att dom sitter och äter, inget framdukat till mig, ingen mat alls till mig. Tack! Verkligen snällt.

Så nu får jag gå och köpa något att äta när jag ska möta Christoffer. Som tur är ska vi ju köpa annat också. Annars hade jag fan inte pallat gå ut i detta snövädret. Funderar på om jag ska köpa kinamat. Bara för att retas liksom. Men det hinner nog bli kallt innan jag kommer hem ... hmmmm...... får se.

Nu kommer emma och ska hämta sina kläder iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0