I ♥ My Cellphone

Jag har världens bästa telefon !! Seriöst. Idag när jag var på väg hem från skolan var jag självklart mitt vanliga klumpiga jag och snubblade i rulltrappan på väg ner. Jag klarade mig utan vidare problem, men mobilen flög ner och landade först på andra rulltrappan och stutsade sen ner på golvet. Jag hörde ett CRASH! Jag sprang ner för rulltrappan samtidigt som jag svor för mig själv. Var det här slutet, är det här vår resa tar slut? Jag svär att jag nästan började gråta där mitt i allvaret. Jag var hundra på att den gått i tusen bitar. Men den klarade sig utan en skråma !!! FATTA HUR GLAD JAG BLEV.
Perfekta mobilen för folk som är så klumpiga som mig :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0