♥ Första krogbesöket

Var på krogen för första gången igår då. Det var väl helt okej antar jag.
Först hade vi förfest i en lokal som Andrea hade fixat, där började jag prata med en trevlig ung man, Fredrik. Go kille, påminner sjukt mycket om David men han var inte lika mycket ... "david" hahah.
Eftersom alla på förfesten inte var 18 så kunde inte alla hänga med på krogen. Men vi som skulle dit tog taxi, bortsett från; jag, Camilla, Johanna och Stina som fick skjuts av Fredrik. Som sagt, trevlig kille. I bilen konstaterade vi att hans biltema-spolarvätska luktade som en blandning av ren sprit och bebisblöja. Myyyyys.

Allt som allt vart vi jag, Camilla, Johanna, Andrea, Lena, 3 jag glömt namnet på, Robin, Sven och Jossan. Jag träffade även Emelie, Sofia och Sandra inne på krogen. TREVLIGT.
Efter lite smått och gott att dricka vart jag självfallet uppe på dansgolvet och skämde ut mig själv. När det stängde tog vi oss hem till Andrea. Jag, Camilla, Johanna, Andrea, Sven, Robin, Lena och "Frugan" + Emil då. Som stått ute och väntat utanför i 3-4 timmar för att han skulle sova hos Andrea och inte kom in. Stackars liten. Men så är det när man inte har åldern inne ;)

Camilla och Johanna gick hem efter som och vi andra skulle in till Andrea. När vi kom fram sa nån att vi skulle sova och vi alla spridde ut oss lite överallt i hennes rum. Först var det tänkt att Lena, Emil, Andrea och Robin och "Frugan" skulle sova i sängen, Sven i datastolen och jag på en stolsdyna på hennes golv. Men det slutade med att jag och Sven fick ligga på det hårda iskalla golvet, Robin och "Frugan" snodde min stolsdyna och låg på den medans Lena, Emil och Andrea knökade i hennes säng. Haha. Jag kan säga er att jag har då aldrig sovit så dåligt i hela mitt liv. När vi gick upp typ 10-11 hade jag ont lite överallt. Men största smällen hade bröstkorgen tagit. Vet inte hur jag har legat för att kunna skada bröstkorgen. Men allt går när man är onykter! 

Kommentarer
Postat av: milla

Jaaa älskade gumman det måste vi göra om igen snart!! sjukt kul, förutom vissa saker som man blev lite arg på "host,host". pussar <3

2010-12-18 @ 14:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0