♥ Dan för dopparedan

Igår var jag på jul på liseberg med Christoffer och hans föräldrar, Casper och hans föräldrar och Linn. Det var jättemys. Till en början gick jag runt och ville bara gå hem (fick sånt bryt igen, inte direkt ovanligt nuförtiden.. hatar det!) Men sen fick jag massa bebiselefanter och då var det helt plötsligt jättekul att vara där. Jag är som ett litet barn. Lipar för minsta lilla, blir glad för minsta lilla. Haha.

Idag har jag hjälpt Christoffer att köpa och slå in de sista julklapparna. Bestämde mig för att jag skulle spela på bingo lotto. Lite vuxenpoäng (läs tant) men när jag satt och väntade på det sista bingospelet såg jag att programet inte skulle ta slut förnsen 00.10 och då orkade jag fan inte med mer och gick och la mig istället.

Imorn är det julafton. Först ska jag vara hemma med familjen, sen kommer Christoffer och på kvällen åker vi till honom för att fira med hans familj samt Caspers familj. Det blir nog kul :)

Jag ska uppdatera "30 dagar" så fort jag får chansen, men nu måste jag sova. Kan ju inte vara vaken när tomten kommer :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0