♥ Dag 6

Innan jag börjar tänkte jag passa på att säga att på grund av personliga skäl kommer inte allt för personliga saker att tas upp. De som vet, vet. De som inte vet, behöver inte veta heller.

Min dag (igår)

Jag vaknade upp med Christoffer hemma hos mig. Jag tvingade upp honom runt 7-8 så att han inte skulle hinna försent till skolan, medan jag själv låg kvar och göttade mig i sängen eftersom jag inte började förnsen kvart över 11. Jag gick till skolan, hade en kort historia lektion, sen gick jag på en av fotolektionerna. Gick bara på den ena för mamma ringde mig och sa att hon ville till ikea och då var det bara för mig att sjukanmäla mig och gå hem så jag kunde öppna dörren för Alex.

När jag kom hem lagade jag mat. Jag är riktigt dålig på att laga mat, men det blev helt okej. Stekt kyckling och potatishalvor i ugnen. Christoffer kom förbi efter skolan och fick smaka, han tyckte det var jättegott (tror fortfarande att han ljög för att vara snäll, haha). Efter det gick vi upp på mitt rum och bara umgicks och helt plötsligt vart klockan 8. Då bestämde vi oss för att vi skulle sova hos honom inatt och vi gick ner för att ta bussen. Men det stod fika där nere som stoppade oss så vi tog istället sista bussen och såg på narnia och drack glögg istället.

När vi kom hem till Christoffer gick vi typ och la oss direkt, jag var riktigt trött och mådde fortfarande illa efter bussresan. En kvart senare sussade jag sött och tog upp hela hans säng. Jag vet att han gillar det, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0