♥ Dag 3

Tänkte passa på att skriva Dag 3 medan jag sitter med färg i håret samt brynen. So here you go.

Innan jag börjar tänkte jag passa på att säga att på grund av personliga skäl kommer inte allt för personliga saker att tas upp. De som vet, vet. De som inte vet, behöver inte veta heller.

Mina föräldrar:

Min mamma heter Maria och är gift med Nisse (Nils-Erik), tillsammans har dom sonen (min bror) Alex. Min och mammas relation har alltid varit komplicerad. Vi har en så kallad hat-kärlek till varandra. Ibland kommer vi överens men oftast inte.

Min pappa heter Patrick är sambo(tror inte dom är gifta, är dom det så har jag inte fått veta det) med Lina och tillsammans har dom en dotter och en son, Matilda och Vincent. Jag och pappa har inte särskilt bra kontakt. Han lämnade mig när jag var några månader och sedan dess har vi träffats kanske typ 10-20 gånger. Det enda sett man hör av honom är genom grattis eller god jul kort. Innan min 18-årsdag hade jag inte träffat pappa på 6-7 år. Så bra kontakt har vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0