♥ Dag 2

Innan jag börjar tänkte jag passa på att säga att på grund av personliga skäl kommer inte allt för personliga saker att tas upp. De som vet, vet. De som inte vet, behöver inte veta heller.

Min första kärlek:

Den första jag vart kär i är nog Robin, en lång smal kille med rött hår och blåa ögon. Och ja det gick la sisådär. Jag gillade honom, han gillade inte mig. Jag var ung och dum och såg detta så världens undergång så jag började svälta mig själv i hopp om att han skulle vilja ha mig. Idag hade jag aldrig gjort något sådant menmen man lär av sina misstag. Det slutade med att jag fick allvarliga ätstörningar och efter ett tag kunde jag inte äta alls. Ibland fick jag i mig hur mycket som helst och ibland inget. Vikten pendlade upp och ner ENORMT vilket resulterade i bristningar över hela magen samt höfterna. 

Nu när jag kollar på mina ärr och ser tillbaka på den tiden kan jag inte hjälpa att tycka att jag var sjukt konstig och bara dum. Varje dag blir folk dissade, och jag hade blivit det innan med. Men just denna gången gjorde jag det till en sjukt stor grej.. Undra varför.. Förmodligen för att han var den första..Eller?   

Kommentarer
Postat av: Josefine - mamma till Hugo

Hejsan!

Just nu pågår det fyra tävlingar i min blogg där du kan vinna:



- Presentkort på 300:- hos SUMOpix

- Valfria mockasiner från DobiDobi.se

- Smart nappbehållare från Nizzy.nu

- Haklapp från JaMs Design



Välkommen in och delta!

2010-12-17 @ 16:05:14
URL: http://joosefinea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0