♥ Dag 1

Innan jag börjar tänkte jag passa på att säga att på grund av personliga skäl kommer inte allt för personliga saker att tas upp. De som vet, vet. De som inte vet, behöver inte veta heller.

Presentera mig själv:

Mitt fullständiga namn är Amanda Maria Näsholm Ahlberg. Jag är 18 år och fyller år den 25e november. Har en bror, en mor och hennes man. Min pappa har jag väldigt dålig kontakt med, nästan ingen. Han har en tjej och två barn. Så mycket mer vet jag inte.

Jag har gröna ögon, färgat svart mellan långt hår (är ursprungligen blond) och är 165 cm. Jag är varken ful eller snygg, men jag duger gott och väl. Min stil varierar från och till. Hade jag fått vara allt jag ville hade jag kunnat vara skate, rock och "naturligt vacker" samtidigt, men eftersom det inte går struntar jag i mitt utseende över huvud taget. Jag sminkar mig bara när det behövs. Och jag har inte brytt mig om mitt hår sedan jag var tvungen att klippa av allt efter en misslyckad blekning.

Jag går 3e året på frisörlinjen på Drottning Blanka i Kungsbacka. Men jag har inga planer what-so-ever att bli frisör. I början var det kul, nu suger det rumpa. Jag har länge velat resa utomlands och studera till kläddesigner men vill även bli tattuerare. Jag kan aldrig bestämma mig för något och om jag väl gör det så håller det inte så länge, utan jag brukar alltid ändra mig när jag ser nått intressantare. Så förmodligen slutar jag i en klädaffär vikandes kläder inne på lagret.

Jag är en väldigt ärlig person som alltid står för vad jag säger. Antingen hatar man mig eller älskar mig. Jag är extremt osocial vilket leder till att jag inte skaffar mig nya vänner särskilt ofta. Om inte dom kommer fram till mig vill säga. Och jag är väldigt kräsen. Det gäller ALLT. Mat, vänner, uppförande, allt.

Jag är ihop med Christoffer Andersson, en 93'a från Onsala. En trevlig, glad och alldeles för snäll prick. Det vart kärlek vid första ögonkastet och nu är vi här, efter 7 månader med ett förhållande som en berg-och-dal-bana sitter vi och väljer ut förlovningsringar. Han är det bästa jag vet och jag älskar honom över allt annat men ibland går han mig på nerverna. Men säg en kille som inte gör det.

Jag kan inte komma på nått annat jag borde berätta så är nog klar nu. The End.

                 


Kommentarer
Postat av: Evelina Lindström

hejsan! titta gärna in på min blogg och kolla på mina nya foton på mina små hundar :)

Tack i förhand!

2010-12-15 @ 18:43:23
URL: http://leckerkexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0