♥ Äntligen jullov

Har vart dålig på att uppdatera de senaste dagarna så skrev de två senaste dagarna nyss. Dagens "dag" kommer förmodligen lite senare ikväll.

Det är ÄNTLIGEN lov. Yes. Dock väldigt jobbigt att jag har 4 stora svenska arbeten att göra samt att jag måste plugga hela lovet eftersom jag har en prövning den 7 januari.

Påtalom det så var jag på skolan idag med för att hämta en bok som jag måste ha för att kunna plugga till prövningen men självfallet fanns inte den boken. Så nu måste jag vara utan den. Hoppas verkligen att den inte var så jätteviktig.

Ps. Sjukt jävla glad att detta var sista julavslutningen! Tror inte att jag hade klarat att behöva höra lärarna sjunga falska julsånger ett år till o.O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0