♥ 28.12.10

Blir inge norrland idag. Det är tydligen för kallt för att åka. Första tanken löd "fan vad gött, då slipper jag åka dit" andra tanken var "men hur fan gör jag med flygbiljetten hem nu då, tog ju aldrig något avbeställningsskydd" tredje tanken "tänk om dom väntar med att åka till efter nyår och tvingar upp mig att vara där i en vecka istället". NU: HELVETE HELLER ATT JAG ÅKER MED DIT UPP!

De närmsta dagarna har jag haft enormt ont i magen, haft typ magknip/kramper, mått jätteilla och trott att jag ska spy vilken sekund som helst, haft en djävulsk huvudvärk och samtidigt blivit helt yr och trott att jag ska svimma. Vad fan är detta. Igår sa Christoffer att jag var varm, kanske det är någon sjukdom? Vad det än är ska det bort nu ! Vill inte vara med längre. Blääää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0