♥ Summer Test

Eftersom sommarn är slut tänkte jag passa på att göra ett test. Mest för att jag har så tråkigt, haha.


Har du druckit tills du spytt? Noppe, Not my style

Sårat någon? Nee

Förlorat en vän? Nee

Träffat nya människor? Jadå flera

Kysst en främling? Inte då, jag har ju mitt hjärta :)

Tagit droger? Aldrig

Gråtit? Lite

Skrattat tills du kissat på dig? Haha, aldrig

Tältat? Yep, Gotland baby


Varit vaken en hel natt? Jora

Solat? Ja. men uppenbarligen inte tillräckligt
Badat? Jadå, Ingen sommar utan bad !

Gjort dig riktigt illa? nerå


Gjort några nya percingar/ tatueringar? Sadly no

Läst en bok? Nehe

Skickat fel sms med flit? Varför ska man göra det ?

Suttit vid datan en hel natt? Japp

Näckat? Noppe

Solat naken? Noppe

Fått utegångsförbud? Noppe

Sagt “jag älskar dig” och menat det? Absolut

Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? nej?

Varit i slagsmål? Nej

Pussat någon utav samma kön? Japp, Emma :D

Sjungit högt på ett berg? nej..?

Kysst någon i regnet? hmmm. Det har jag nog


Kysst någon i skogen? Räknas Ullahau, den svenska öknen med mer träd än sand i ?  

Kysst någon du inte borde? Nejdå
varit på festival? Ne

Gått upp i vikt? Sadly yes

Gått ner i vikt? Nono

Brännt dig? Yepp, usch!

Varit utomlands? Ne bara fastlandet

Gjort ett bra köp? Ehm jag säger bara en sak, Gotland


Tagit upp kontakten med en gammal vän? Nej

Haft skadeglädje? Klart, that's me

Sovit under bar himmel? Nee

Vad kommer du sakna mest? Att kunna ligga ute och sola på Christoffers altan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0