♥ Nystädat rum och 23.00-fika i sängen

Sitter i sängen med ett glas juice, ett halvt glas yoghurt och tre limpskivor med kokt skinka. Mumsi Mumsi. Har typ inte ätit något idag så får försöka trycka ner lite innan jag nanar kudden. Christoffer åkte nyss hem, jag kan inte utrycka med ord hur mycket jag hatar att sista bussen går kvart i 11, gaaaah. Men min "kvällsmat" var då god så jag ska inte klaga nu.

Idag lyckades jag fixa nästan allt jag behövde inom skolan. Nu är det bara två viktiga punkter som saknas, men det löser sig. BTW jag har äntligen städat klart mitt rum !? tack vare att hjärtat hjälpte till lite såklart, utan honom hade jag lagt ner det efter en halvtimma. haha. Min kärlek <3

GUUUD vad goda mackorna var :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0