♥ Idag MÅSTE jag städa rummet

Eftersom jag inte hann städa igår innan jag drog till Christoffer så måste jag göra det nu. Det suger rumpa, men Christoffer är här så han kan hjälpa mig :D Just nu sitter jag och Christoffer i sängen och lyssnar på musik och han kollar i min tatueringstidning som jag köpte på flygplatsen för 170 spänn o.O

Igår drog vi hem lite folk till Christoffer och hade lite trevligt. Bland annat var Emma och Rasmus där, treeevligt :) Jag gillar dom sötungarna :) Ryssen sov också hos Christoffer resten drog väl vid 1-tiden typ. Vi hade det gutt med dricka och sällskap. Själv så drack jag inte så mycket som vanligt, haha bäst så :)

Imorse gick vi upp vid 11-tiden och kollade på Good luck Chuck efter det åt vi frukost sen drog vi in till Kungsbacka och åt pizza på pizzaboden. Trevligt. Jag köpte aldrig någon pizza utan fick smaka en liten bit av christoffer eftersom jag inte hade några pengar och mådde jätteilla så hade ingen lust att äta egentligen. Precis som vanligt blev jag as åksjuk i bussen, usch. Inte kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0