♥ Fredag

I Fredags hade vi egen hårvård på skolan vilket betyder att vi får göra vad vi vill på varandra. Jag la i en glanstoning på Pernilla, Color Touch Relights /00, det blev jättefint och glansigt. Pernilla färgade min utväxt och la i ett litet parti med Magma /44 i mitt hår. Den skulle bli klarröd men istället blev den rosa. Men det vart rätt snyggt i alla fall. Bild på håret kommer :)

Igår var det tänkt att vi skulle dra till NRJ in the park, men det blev inte så för på vägen hem blev jag och Christoffer dränkta. Och då kändes det inte så himla kul att dra till Götet om det nu skulle komma en skur igen. + artisterna som spelade var inte riktigt min smak. Istället var vi med Emma och Rasmus, såg på film och myste. Riktigt trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0