♥ First tattoo

Om 3 månader fyller jag 18 och vi vet alla vad det betyder. 1. JAG FÅR SJUKANMÄLA MIG SJÄLV :D 2. jag får pierca/tatuera mig och 3. ut på krogen, givetvis.

Jag har länge funderat på vad min första tatuering ska vara. För er som inte känner mig kan jag ta och berätta att tatuering är en stor sak för mig och att jag har planer på att skaffa massor. Kanske även bli tatuerare, men så långt i framtidsplanerna har jag inte kommit än. Efter att ha funderat ett bra tag har jag kommit fram till att första tatueringen blir en text på högra skuldran. Denna texten:

- When I was 5 years old my mom always told me that happiness was the key to life.
When I went to school they asked me what I wanted to be when i grew up.
I wrote down "happy". They told me I didn't understand the assignment
and I told them they didn't understand life.

Kommentarer
Postat av: T

Men den på armen då?

"Dan" och något datum^^<3

2010-08-25 @ 23:06:23
URL: http://liontear.blogg.se/
Postat av: TingeLinn

kommentaren va från mig:P hela namnet kom inte med^^

2010-08-25 @ 23:07:10
URL: http://liontear.blogg.se/
Postat av: amanda

Jo jag ska ha den med, men är inet helt säker på vart än, så den får vänta lite ;D

2010-08-26 @ 11:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0